ترجمه کتاب نخستين نگاه به نظريه‌ي ارتباطات اثر يي ام گريفين

آخرين ويراست کتاب نخستين نگاه به نظريه‌ي ارتباطات اثر يي ام. گريفين توسط دکتر غلامرضا آذري در حال ترجمه است. اين کتاب در ترم اول سال تحصيلي 88-89 براي دانشجويان سومين دوره دکتري فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق عليه السلام تدريس گرديد. خلاصه مطالب ارائه شده بر اساس اين کتاب در مجموعه اسلايدهايي فراهم شده است که عالمان و علم آموزان گرامي مي‌توانند با ذکر مأخذ از آن استفاده نمايند. براي دسترسي به اين اسلايدها مي‌توانيد تقاضاي خود را به آدرس sadegh.mse@gmail.com ارسال نموده تا فابل اسلايدها به طور رايگان براي شما فرستاده شود. لازم به ذکر است ترجمه اين کتاب به فضل الهي تا آخر سال جاري به محضر جامعه دانشگاهي ايران پيشکش خواهد شد.

هم‌اندیشی نویسندگان وبلاگ علوم ارتباطات

دکتر غلامرضا آذری در اولین هم‌اندیشی نویسندگان وبلاگ علوم ارتباطات دانشگاه  آزاد اسلامي واحد تهران مرکزی عنوان کرد: راه‌اندازی وبلاگ علوم ارتباطات حرکت در مسیر خردورزی و فرهنگ‌سازی است.
در این هم‌اندیشی که با حضور مؤسسان و نویسندگان وبلاگ برگزار شد، دکتر غلامرضا آذری از اساتید گروه ارتباطات دانشگاه، سخنرانی کردند.
ايشان با بررسی وضعیت فعلی فعالیت‌های علمی دانشجویان ضمن بیان لزوم ترویج و گسترش فعالیت‌های فوق‌برنامه در دانشگاه، راه‌اندازی وبلاگ علوم ارتباطات را گامی در جهت فرهنگ‌سازی نامید.
وی با بیان راهکارهای عملی در خصوص پربارتر نمودن فضای مجازی، مشارکت گسترده اساتید و دانشجویان دانشگاه را در این‌ خصوص خواستار شد.
دکتر آذری برگزاری نشست‌های علمی و نقد و بررسی در زمینه‌های مختلف از جمله سینما، تلویزیون، رادیو و مطبوعات با حضور متخصصان و فعالان این رسانه‌ها را یکی از راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی دانست.

انجمن علوم ارتباطات اجتماعی تهران مرکز مجوز فعالیت گرفت

انجمن علوم ارتباطات اجتماعی تهران مرکز مجوز فعالیت گرفت

این مجوز که یک نسخه آن به برد گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نصب شده است اجازه فعالیت رسمی انجمن علمی گروه ارتباطات اجتماعی واحد تهران مرکز را به ریاست دانشگاه اعلام کرده است

دکتر دادگران رئیس گروه ارتباطات دانشگاه ضمن تایید این خبر در ارتباط با نحوه فعالیت این انجمن اظهار داشت : باتوجه به صدور مجوز فعالیت در آینده ای نزدیک نسبت به برگزاری مجمع مربوطه و انتخاب اعضای اصلی این انجمن از بین دانشجویان اقدام خواهد شد و مسئولیت اداره این انجمن به دانشجویان منتخب محول می شود

راه اندازی این انجمن که یکی از خواست های مهم تعداد زیادی از دانشجویان ، خصوصاً دانشجویان فعال در وبلاگ انجمن علمی علوم ارتباطات در این وبلاگ بوده می تواند نویدبخش رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان و دانشگاه در زمینه علوم ارتباطات باشد

سومين نشست «هم‌انديشي ارتباطات ديني» برگزار مي‌شود

سومين نشست از سلسله نشست‌هاي «هم‌انديشي ارتباطات ديني» با محور "مخاطبان ارتباطات ديني و مخاطب‌پژوهي" برگزار مي‌شود.

سومین نشست هم اندیشی ارتباطات دینی