هماندیشی نویسندگان وبلاگ علوم ارتباطات
در این هماندیشی که با حضور مؤسسان و نویسندگان وبلاگ برگزار شد، دکتر غلامرضا آذری از اساتید گروه ارتباطات دانشگاه، سخنرانی کردند.
ايشان با بررسی وضعیت فعلی فعالیتهای علمی دانشجویان ضمن بیان لزوم ترویج و گسترش فعالیتهای فوقبرنامه در دانشگاه، راهاندازی وبلاگ علوم ارتباطات را گامی در جهت فرهنگسازی نامید.
وی با بیان راهکارهای عملی در خصوص پربارتر نمودن فضای مجازی، مشارکت گسترده اساتید و دانشجویان دانشگاه را در این خصوص خواستار شد.
دکتر آذری برگزاری نشستهای علمی و نقد و بررسی در زمینههای مختلف از جمله سینما، تلویزیون، رادیو و مطبوعات با حضور متخصصان و فعالان این رسانهها را یکی از راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی دانست.
انجمن علوم ارتباطات اجتماعی تهران مرکز مجوز فعالیت گرفت
انجمن علوم ارتباطات اجتماعی تهران مرکز مجوز فعالیت گرفت
این مجوز که یک نسخه آن به برد گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نصب شده است اجازه فعالیت رسمی انجمن علمی گروه ارتباطات اجتماعی واحد تهران مرکز را به ریاست دانشگاه اعلام کرده است
دکتر دادگران رئیس گروه ارتباطات دانشگاه ضمن تایید این خبر در ارتباط با نحوه فعالیت این انجمن اظهار داشت : باتوجه به صدور مجوز فعالیت در آینده ای نزدیک نسبت به برگزاری مجمع مربوطه و انتخاب اعضای اصلی این انجمن از بین دانشجویان اقدام خواهد شد و مسئولیت اداره این انجمن به دانشجویان منتخب محول می شود
راه اندازی این انجمن که یکی از خواست های مهم تعداد زیادی از دانشجویان ، خصوصاً دانشجویان فعال در وبلاگ انجمن علمی علوم ارتباطات در این وبلاگ بوده می تواند نویدبخش رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشجویان و دانشگاه در زمینه علوم ارتباطات باشد